#FriDela – 29.05.2020

Cum peisajul digital este în continuă schimbare (chiar de la săptămână la săptămână) avem nevoie de un rezumat săptămânal care să ne aducă pe toți la zi cu ce se mai întâmplă pe zona de digital. Tocmai de aceea, Adela ne prezintă la finalul fiecărei vineri cele mai importante noutăți, sumar ce poartă numele de #FriDela.

Săptămâna asta am vorbit despre:

New app

CatchUp – noua aplicație tip Messenger pentru apeluri vocale

Oferă posibilitatea de a vedea când prietenii tăi sunt conectați online și sunt disponibili pentru un apel vocal.

Sunt afișate chat-urile de grup în curs de desfășurare la care te poți alătura.

„Catching up has never been this easy. See who’s available and effortlessly join one-on-one and group calls. Never play phone tag or make an appointment to call someone again. Keep in touch more, think about it less. Any time you’re free to talk, CatchUp!”

Messanger Polls

Facebook a anunțat întoarcerea sondajelor disponibile în Messenger, de data aceasta cu o nouă interfață fată de versiunea inițială lansată în anul 2016.

„Power users of the previous version of Polls will note that we’ve refreshed the look and feel with new colors and an updated button to vote. We’ve also added Polls to the Messenger Desktop app, available for both Mac and Windows users.”

Messanger Rooms for IG

Posibilitatea de a adăuga utilizatorii într-o cameră privată, din Instagram Direct inbox.

Pot participa până la 50 de persoane.

New measures

Instagram anunță apariția unor noi măsuri ce includ:

– ștergerea mai rapidă a mesajelor tip spam

– posibilitatea de a alege cine/ce conturi îți pot da tag/mention

New security measures

Și Facebook a anunțat noi opțiuni care să protejeze utilizatorii de potențiale interacțiuni dăunătoare.

„We’re introducing safety notices in Messenger that will pop up in a chat and provide tips to help people spot suspicious activity and take action to block or ignore someone when something doesn’t seem right”

Facebook Shop

Facebook Shop încurajează micile întreprinderi să-și înființeze propriul magazin online, vizibil atât în Facebook cât și în Instagram.

„Our goal is to make shopping seamless and empower anyone from a small business owner to a global brand to use our apps to connect with customers. That’s why we’re launching Facebook Shops and investing in features across our apps that inspire people to shop and make buying and selling online easier.”