#FriDela – 17.04.2020

Cum peisajul digital este în continuă schimbare (chiar de la săptămână la săptămână) avem nevoie de un rezumat săptămânal care să ne aducă pe toți la zi cu ce se mai întâmplă pe zona de digital. Tocmai de aceea, Adela ne prezintă la finalul fiecărei vineri cele mai importante noutăți, sumar ce poartă numele de #FriDela.

Săptămâna asta am vorbit despre:

Toate aplicațiile au raportat o creștere și un engagement cu 20% mai mare decât în mod normal.

„Time spent in apps in Italy grew 30% in March from Q4 2019, while France, Germany, and the US have all had 15%, 10% and 10% growth respectively. With governments across the world implementing more stringent measures, we expect to see time spent further increase globally.

Săptămâna aceasta, Instagram a lansat un nou sticker care evidențieză importanța distanțării sociale:#ISTAYHOMEFOR

Facebook a publicat un nou set de sfaturi WFH, pentru a ajuta utilizatorii să își securizeze mai bine conturile și să se asigure că nu sunt expuși potențialelor vulnerabilități.

Protect your passwords, turn on login alerts, review your logins, watch out for phishing and scams.

Facebook a adăugat o nouă opțiune „Quiet Mode” pentru a ajuta utilizatorii să contorizeze mai ușor timpul petrecut în aplicație.

„We’ve added Quiet Mode, which mutes most push notifications, and if you try to open Facebook while in Quiet Mode, you’ll be reminded that you set this time aside to limit your time in the app. ”

YouTube a confirmat că va reduce distribuirea videoclipurilor care promovează teorii ale conspirației în ceea ce privește COVID-1.

De asemenea, YouTube se pregătește de lansarea Shorts, o alternativă pentru TikTok.

Snapchat a lansat un nou filtru care folosește sistemul avansat de recunoaștere a imaginii de la Snap pentru a a afișa mesajele Organizației Mondiale a Sănătății atunci când utilizatorii scanează o bacnota.

Through the Snapchat camera, Snapchatters can scan 23 international currency notes across 33 countries, bringing up an AR visualization of how donations support the World Health Organization’s immediate response efforts to track the spread of COVID-19, ensure patients get the care they need, and provide frontline workers with critical supplies. Snapchatters can then easily donate, and encourage friends to do the same by sending Snaps of the experience.”