#FriDela – 08.05.2020

Cum peisajul digital este în continuă schimbare (chiar de la săptămână la săptămână) avem nevoie de un rezumat săptămânal care să ne aducă pe toți la zi cu ce se mai întâmplă pe zona de digital. Tocmai de aceea, Adela ne prezintă la finalul fiecărei vineri cele mai importante noutăți, sumar ce poartă numele de #FriDela.

Săptămâna asta am vorbit despre:

Noi fonturi vor fi disponibile în curând pentru Instagram Stories, precum și efecte în background pentru a evidenția textele.

Se testează noi modalități de navigare în InstaStories. În exemplul postat, utilizatorii ar putea vizualiza story-urile într-un cadru diferit:

S-a anunțat oficial posibilitatea de participare a 8 persoane în videocall-uri, număr care dublează capacitatea apelurilor video de grup WhatsApp.

TikTok a adăugat o nouă funcție de editare a clipurilor din platformă prin care poți rearanja sau refilma secvențe:

“Do you find it difficult to get your shot in one fluid take? We’ve made it simple for you. Adjust clips allows users to take different video clips and move them around to determine the desired sequencing of the video. Adjust clips allows users to have fun with easily splicing and ordering their video clips and play around with the order to tell your unique story.”

Facebook pare Să caute mai multe modalități de a promova implicarea directă între utilizatori.

Noile stickere precum DM me- pentru Instagram și Hit me up- pentru Facebook au scopul de a genera direct engagement între utilizatori.

Activitatea pe chat-uri a crescut cu aproximativ 50% la nivel normal în ultimele luni.

Facebook a publicat un nou set de sfaturi despre cum să obținem un Content Calendar de bază atunci când începem o nouă strategie.

How To Create a Content Calendar

We’ve heard from our community that you could really benefit from a social content calendar template to help plan out content, save time, and keep your customers engaged. Here’s a free template to get started, as well as a full tutorial. Have any other tips for keeping your social content organized? Let us know in the comments below. #FacebookBlueprintfb.me/create-content-calendar-FB

تم النشر بواسطة ‏‎Facebook for Business‎‏ في الأربعاء، ٦ مايو ٢٠٢٠

În ultimii ani, Facebook a declarat în mod repetat că Story-urile sunt pe cale să depășească postările în feed.

Se estimează că acestea vor fi principala sursă de engagement în Social Media.

Snapchat lucrează cu branduri super-cunoscute pentru campanii AR integrate. Cea mai recentă inițiativă vine de la brandul L’Oréal.

„L’Oréal USA has released eight custom-branded augmented reality lenses for the Snap Camera desktop platform, in a first-of-its-kind partnership between the beauty leader and Snap Inc. The L’Oréal USA branded lenses will be featured on Snap Camera for one week in a dedicated “beauty” area on the platform’s opening page.”

Snapchat a lansat o ediție specială de filtru, în colaborare cu artistul britanic Damien Hirst. Noul Lens permite utilizatorilor să-și creeze propria pictură printr-un proces unic- Spin Art.

Snapchat says that it has originally intended for its collaboration with Hirst to be part of a museum exhibit, but due to the COVID-19 lockdowns, they’ve opted to create a new experience for users to engage
with at home instead.

Prin noua funcție Lens, notițele de mănâ pot fi mai usor transcrise pe PC/Laptop.

Este necesară cea mai recentă versiune de Chrome, iar ambele dispozitive trebuie să fie conectate în același cont Google.